søndag 20. februar 2011

UNIK WORKSHOP-MULIGHET


Copyright Bjarne Riesto



Tidlig i februar publiserte fotograf Bjarne Riesto en bloggartikkel der han inviterte til fotografisk workshop på Hornøya lengst øst i Finnmark, sammen med fotografvenn Knut Sverre Horn og ornitolog Tormod Amundsen. Hadde ikke undertegnede allerede skaffet fri til en annen tur, hadde jeg garantert meldt meg på denne! Hør bare hva han skriver...






”Hornøya i Finnmark er verdensberømt for sitt yrende fugleliv. Noe av det som er spesielt her er de mange artene og store mengdene sjøfugl, og at de er så lette å komme innpå at du nærmest kan få dem på "klappehold". Dette gir selvsagt flotte fotomuligheter.”


Copyright Bjarne Riesto


Turen vil bestå av en miks av fototurer, fotoveiledning og foredrag. Kanskje er man også heldig å oppleve nordlyset. Heldige er dere som har anledning til å reise dit!


PS! Jeg fant ut at en tur-/returbilett med Norwegian kostet rundt 1600 kroner, noe jeg ble overrasket over. Så jeg anbefaler på det sterkeste å lese mer og å melde seg på via Bjarnes blogg-post.




Mvh,
Magne Myhren




Copyright Bjarne Riesto


Del også posten med andre venner, så de får fylt opp nok deltakere til dette arrangementet. Det fortjener de!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar