mandag 22. august 2011

Sopptid i Reddal



"I dag har jeg vært i den grønne skogen ved Reddal. Det var igrunn i våteste laget for fotografering, men fargene er så metta når det er vått, og soppene er så fine når de er våte, så bilder ble det likevel...

Foto og tekst: Tore Moy




Jeg brukte paraply, og så hadde jeg en plastpose over kameraet da jeg gikk. Selv om det regnet var det mange mennesker ute på tur i skogen i dag.

Da jeg kom hjem var jeg blaut til skinnet. Sekken var gjennomvåt og alt annet som var i sekken var også vått. Kameraet har jeg egen veske til, så det var heldigvis tørt. Jeg synes det er godt og gå i skogen selv om det regner. Det er mange fine motiver i regnvær også. Legger ved noe av dagens fangst".

Hilsen Tore Moy












"Det er mye rart som gror i skogen", sier Tore.


Send gjerne inn din naturopplevelse du også, smått som stort. Du kan sende ord og bilder ved å klikke: Anne-Lise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar